•რენესანსი „ვეფხისტყაოსანში“
I. რენესანსი მიჯნურობაში
- ღვთაებრივი მიჯნურობის გვერდით ავტორი ხატავს ხორციელ სიყვარულს.
- სიყვარული ეფუძნება თავისუფალ არჩევანს.
- სიყვარულში არ არსებობს სოციალური ბარიერი.
- ქალები უხსნიან მამაკაცებს სიყვარულს.
II. რენესანსი მეგობრობაში
- მეგობრობა ეფუძნება გაჭირვებაში ჩავარდნილი ადამიანის დახმარების სურბილს.
- ყმა შეიძლება იყოს მეგობარი.
- ავტორმა, მსოფლიო ლიტერატურაში პირველმა, წარმოაჩინა ქალისა და მამაკაცის მეგობრობა
- ადამიანთა მეგობრობა გადაზრდილია სახელმწიფოთა მეგობრობაში.
III. რენესანსი პატრონყმობაში
- პატრონყმობა ბატონყმობის რენესანსული ფორმაა.
- ყმა შეიძლება იყოს მეგობარი.
- ყმა შეიძლება იყოს მიჯნური.
- პერსონაჟე
...
კითხვის გაგრძელება »